Książka jest tak skonstruowana, że każdy jej rozdział to gotowy scenariusz zajęć. Stanowi znakomitą pomoc edukacyjną dla nauczycieli w przedszkolach i w młodszych klasach szkolnych. Pomysłowe scenariusze pomogą rozwinąć wyobraźnię, kreatywność, samodzielność myślenia dziecka, jak również podbudują jego wiarę w siebie.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać umiejętność poprawnego myślenia u dzieci. Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają, dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu myślenia.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Teaching for thinking" 1996. Data wyd. wg : www.gwp.pl U dołu okł. : Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców. Bibliogr. s. [124]-128.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zawarte w tej książce bajki są pomyślane jako element dialogu między dorosłymi a dziećmi. Historyjki te oraz ich interpretacje mają stanowić pomoc w odsłanianiu konfliktów uwarunkowanych sytuacją rodzinną, we wspólnym łagodzeniu ich i w redukowaniu problemów powstających w relacjach społecznych. Podobnie jak w pierwszej książce Bajki na dobry sen ("Märchen, die Kindern helfen") również tutaj przedstawione są konkretne sugestie dotyczące wspólnego przezwyciężania problemów. Należy jednak pamiętać, że historyjki i ich objaśnienia nie mogą bynajmniej być traktowane jako substytut terapii czy cudowny środek rozwiązujący wszelkie problemy. [fragment]
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni